Administrarea suplimentelor nutritive pe parcursul intregii zile

supplement-time-timing-is-everything_f2Fara nici o urma de indoiala, suplimenetele nutritive sunt absolut necesare pentru atingerea unui fizic de invidiat. Cu toate ca sunt extrem de bune, aceste suplimente nutritive trebuie administrate corespunzator, doar asa ele pot avea rezultatele asteptate. Așa cum se spune, “Sincronizarea este totul”. Cercetarile confirma faptul ca cei care au luat zer si creatina în timpul antrenamentelor obtin rezultate semnificativ mai bune, asta in comparatie cu cei care le-au luat fara a tine cont de prescriptie. Acesta este doar un exemplu al adevărului stiintiific sprijinit in spatele a ceea ce inseamna  sincronizarea suplimentelor.

Administrarea suplimentelor dimineata

Cu totii stii ca pe toata perioada noptii organismul se afla in reapus total, insa dimineata cand ne vom trezii este absolut necesar sa  luam anumite suplimente, asta deaorece corpul incepe sa consume energie. Consumul de oua sau alte proteine ​​din alimente integrale, cum ar fi carnea de pui sau produse lactate, va va lua mult prea mult timp pentru a le digera. Daca va  place sa va  incepeti ziua cu o ceasca de cafea, atunci este indicat ca aceea ceasca de cafea sa o inlocuiti cu anumite proteine bazate pe cofeina. O pastila de cofeina  va poate oferi exact ceea ce aveti nevoie pentru a va trezii si a pune masa musculara in functiune.

Administrarea suplimentelor la micul dejun

După ce ati consumat o bautura pe baza de proteine ​​și un fruct, va  puteti face ritualul de dimineata obișnuita ( un dus, imbracatul, aranjatul  parulului precum si machiajul, etc). Aproximativ 30-60 de minute dupa ce faceti toate aceste procese, este  timpul sa mancati din nou, dar de data asta veti consuma doar alimente integrale, cum ar fi ouale si faina de ovaz. Desigur, o femeie are nevoie mai mult de anumite vitamine și minerale decât cele mai tipice. Veti avea nevoie, de asemenea, de  ulei de pește, care are o listă lungă de beneficii, inclusiv consolidarea inimii, creierului, precum și îmbunătățirea recuperarii musculare si pierderea de grăsime. Intre micul dejun și masa de prânz, este indicat sa consumati o anumita doza de ceai verde. Acesta conține polifenoli, în special EGCG, care nu numai că mărește puterea de ardere a grasimilor, dar poate creste la fel de bine si puterea derecuperare a musculaturii. Cei mai mulți dintre noi iau prânzul la locul de muncă. Și e greu de stabilit un plan de supliment atunci când nu  se poate știi niciodată dacă masa de prânz va fi la dumneavoastra, la restaurantul preferat, în timpul unei întâlniri, sau la birou. Luând ulei de pește în termen de 30 de minute inainte sau dupa masa este la fel de bun ca atunci cand se serveste o portie de mancare.

Administrarea suplimentelor la cina

Fie că vă concura în sport sau nu, o femeie care  se antreneaza la fel de mult ca si un barbat este din  toate punctele de vedere, este un atlet. Cercetările arată că sportivii pierd  o mulțime de micronutrienti prin cursuri de formare, iar pentru a evita aceste pierderi ideeal ar fi sa  va asigurați  că puteti obține într-o altă doză vitamina C, calciu, vitamina D, odata cu cina.

Mai multe detalii pe: bodybuilding.com

Publicat de Kiss Marius la data de in categoriile: Suplimente

Comenteaza si tu

Comentariul tau
Nume (obligatoriu):
Email:
Website (optional)

Iti recomandam sa citesti si: