Cele mai bune suplimente pentru masa musculara

Cele mai bune suplimente pentru masa muscurlaraFara indoiala, puteti adauga masa  musculara doar prin ridicarea greutatiilor de la sala de forta, insa pentru a se evidentia si mai mult masa musculara, suplimentele reprezinta un ajutor demn de luat in seama. Prin urmare, am compilat o trecere in revista a celor mai bune suplimente nutritive care ajuta la dezvoltarea masei musculare.

Proteinele din zer

Luati 20 grame de pudra de proteine ​​din zer inainte cu 30 de minute de a incepe exercitiile la sala de forta si 40 grame la 60 minute după antrenament. De asemenea, ia in considerare administrarea a 20-40 grame de zer imediat dupa trezire in fiecare dimineata.

Creatina

Luați 2-5 grame de creatina sub forma de creatina monohidrata, creatina malat, ester etilic creatina sau creatina alfa-ketoglutarat cu proteine. Acest supliment are ca scop producerea unei energii suplimentare, necesara  pentru a efectua mai multe repetari la sala de forta. In zilele când nu va antrenati la sala de forta este indicat sa luati 2-5 grame de creatina impreuna cu  micul dejun care conține carbohidrați.

BCAA – Lant Ramificat de Aminoacizi

Se iau aproximativ  5-10 grame de BCAA impreuna cu micul dejun.  Este indicat sa achizitionati produse BCAA care oferă leucina, la un raport de 2/1 per doza de izoleucina si valina. De exemplu, daca luati o doză de 5 grame de BCAA, aproximativ 2,5 grame de leucina ar trebui să fie de 1,25 grame la izoleucina si 1,25 grame de valina.

Glutamina

Acest aminoacid a fost foarte utilizat  de culturisti, de zeci de ani, asta deoarece este esențiala pentru buna functionare a muschilor si este una dintre cele mai abundente substante aminoacizi gasiti in corpul uman. Glutamina ofera numeroase beneficii in domeniul culturismului, cum ar fi sprijinirea cresterii masei musculare prin cresterea nivelului de leucina in fibrele musculare, ajutand si la  sustinerea sistemului imunitar. Glutamina administrata inainte de antrenament poate ajuta la reducerea oboselii musculare și cresterea nivelului de hormoni de crestere. in plus, studiile recente arata ca glutamina ar putea juca de asemenea un rol important in pierderea de grasime prin creșterea cantitatii de calorii si grasimi arse atat in timpul unui repaus  cat si in timpul efortului.  In acest sens se recomanda administrarea de glutamina, aproximativ 5 – 10 grame dimineata impreuna cu micul dejun.

Carnitina

Pe langa faptul ca  este un popular supliment ce are ca scop arderea grasimilor, carnitina este acum cunoscut pentru aportul sporit in procesul cresterii masei musculare printr-o serie de mecanisme, toate aceste mecanisme fiind sustinute de  o cercetare clinica. De asemenea, creste nivelul de testosteron  și cantitatea de receptori in interiorul celulelor musculare, care permite mai mult testosteron pentru a stimula o creștere mai mare. Luați 1-3 grame de carnitina, sub forma  de L-carnitina, acetil-L-carnitina sau L-carnitină-L-in combinatie cu micul dejun sau cina.

Carbohidratii cu greutate moleculara

Luand 60-100 de grame de HMCS amestecate diferite bauturi va poate ajuta in procesul  recuperarii si cresterii masei musculare. Cu alte cuvinte, HMCS nu va stimula doar cresterea masei musculare in  sine, dar ele vor ajuta alte suplimente menite sa creasca masa musculara.

Mai multe detalii pe: muscleandfitness.com

Publicat de Kiss Marius la data de in categoriile: Suplimente

Comenteaza si tu

Comentariul tau
Nume (obligatoriu):
Email:
Website (optional)

Iti recomandam sa citesti si: