Compararea proteinelor

Sursa de proteina

Avantaje

Dezavantaje

Origine

Zer Costa putin, usor parfumat, se amesteca bine.Proteina de calitate, care contine toti aminoacizii esentiali. Prezenta eventualelor lactoze. In urma productiei de branza.
Caseina Numita proteina „ cu eliberare prelungita ” pentru ca tranziteaza mai lent organismul, de unde si o mai buna utilizare pentru crestere;  profil bun in aminoacizi Nu este prea solubila. Gustul nu este foarte bun. Separarea laptelui cu ajutorul unui acid sau tratament la frig.
Soia Multe beneficii pentru sanatate, printre care reducerea colesterolului. Calitatea proteinelor din soia este controversata. Unele persoane considera ca este echvalentul proteinei de origine animala, dar acest punct de vedere nu este impartasit. Culturi de soia
Ou Excelent profil de aminoacizi; „Proteina naturala perfecta” Pret ridicat Ou

 

De retinut

Pulberile de proteine ar trebui sa fie considerate un supliment care insoteste o dieta echilibrata ca atare. Ideal este sa mananci diverse surse de proteine de-a lungul unei zile, si astfel suficiente glucide pentru a avea un  tonus bun si pentru a evita ca proteinele consumate sa fie degradate ca raspuns la nevoile  energetice de baza. Consumati ce trebuie pentru a sprijini dezvoltarea masei musculare stiind ca cea mai mare parte a sportivilor nu au nevoie sa inghita sute de grame de proteine pe zi.

Publicat de Toni la data de in categoriile: Nutritie sportivi

Comenteaza si tu

Comentariul tau
Nume (obligatoriu):
Email:
Website (optional)

Iti recomandam sa citesti si: