Cum sa castigi in greutate cu Weight Gainer

Cumsa catigi in greutate cu Weight Ganer

 

Determina cat de mult mai mult trebuie sa mananci pentru a obtine o jumătate de kilogram sau 1 kilogram. Pentru a obtine o jumatate de kilogram, veti avea nevoie de un exces de 3500 de calorii. Calculati RMR  chiar dumneavoastra,astfel rata metabolismului bazal este cantitatea de calorii pe care corpul are nevoie pentru a-si mentine greutatea existenta.

Nivelul de activitate zilnica si caloriile acumulate

Din moment ce  nu stati in pat toata ziua, trebuie sa tineti cont de caloriile pe care le ardeti prin activitate. Odată ce aveți BMR dumneavostra., utilizati Harris Benedict formula pentru a determina zilnic consumul de calorii de  care aveti nevoie, in functie de nivelul de activitate. Pentru a determina totalul nevoilor zilnice de calorii, inmultit BMR cu factorul de activitate corespunzatoar:

Daca sunteti sedentari (mic exercițiu sau nu): BMR x 1.2

Daca sunteti usor activ (exercitii usoare / sport 1-3 zile / saptamana): BMR x 1.375

Daca sunteti moderat activ (exercitii moderate / sport 3-5 zile / saptamana): BMR x 1.55

Daca sunteti foarte activ (exercitii hard / sport 6-7 zile pe saptamana): BMR x 1.725

Daca sunteti foarte activ (exercitiu foarte greu / sport si locuri de munca fizica sau de formare 2x): BMR x 1.9

Acum, ca aveti o idee de cat de multe calorii poate arde corpul dumneavoastra intr-o zi, puteti calcula cat de multe calorii aveți nevoie pentru a câștiga în greutate.

La inceput, incercati sa adaugati 500 de calorii pe zi la dieta dumneavoastra. De exemplu, daca aveti nevoie de 2300 de calorii pe zi pentru a  va mentine greutatea actuala, trebuie sa va straduiti sa consumati aproximativ 2800 de calorii zilnic. Acest lucru ar trebui sa fie un plus de 3500 de calorii pe parcursul unei saptamani, ceea ce va duce la un plus de jumătate de kilogram. Servirea meselor dupa un program regulat, va poate ajuta sa va asigurați ca puteti obtine suficiente calorii in fiecare zi. Nu trebuie sa mancati numai alimente bogate in grasimi pentru a castiga in  greutate. De fapt, veti obtine mai multa greutate in mod constant si in siguranta daca va ajustati dieta usor pentru a include alimentele dense și condimentate  suplimentar. Luati in considerare aceste optiuni:

Bauturi – Incercati proteine ​​shake-uri, sucuri sau lapte integral. Evitați apa minerala

Paine – consistenta si densa,obtinuta din produse cum ar fi graul, taratele de ovaz si secara, sunt mai hranitoare decat painea alba.

Legume – bogate in amidon (cartofi, mazare, morcovi, suc de fructe de iarna, sfecla). Evitati legumele, care au in componenhta lor o cantitate mare deapa (broccoli, conopida, dovlecei, fasole verde, castraveți).

Supe – sau creme consistente in loc de supele standard. Daca aveti probleme cu tensiunea arteriala ridicataeste de indicat sa evitati consumarea celebrelor supe la plic care se regasesc in comert.

Suplimentele – Unele suplimente nutritive sunt proiectate special pentru cresterea in greutate. Investigarea acestor suplimente care sunt destinate pentru persoanele care sufera de boli care duc la pierderea in greutate, cum ar fi boala Crohn sau celor care sufera de  hiper tensiune arteriala.

Mai multe detalii pe: Wikihow.com

Publicat de Kiss Marius la data de in categoriile: Alimentatie

Comenteaza si tu

Comentariul tau
Nume (obligatoriu):
Email:
Website (optional)

Iti recomandam sa citesti si: